Dodacie podmienky tehlového systému HELUZ
1. Tehly a výrobky HELUZ sú predávané na ucelené palety.
V prípade dodávky rozbalenej palety je cena vyššia približne o 24% (neplatí pri prekladoch a stropnom systéme).
2. Minimálne odberné množstvo je 18 paliet (brúsené tehly) a 20paliet (nebrúsené tehly).
Palety je možné kombinovať v rámci sortimentu výrobkov HELUZ. Pri objednávke komínového systému dodávka možná od jednej palety.
3. Tehly a výrobky HELUZ sú balené na nevratných paletách. Cena palety pri rozmeroch paliet 118x105 a 134x105 je EUR 9,00 s DPH. Cena palety 110x53 je EUR 8,40 s DPH a Drevený preklad má cenu EUR 3,38 s DPH.
4. Cena dopravy:
A) tehly, stropný systém a príslušenstvo - dodávka systému HELUZ v množstve nad 18, resp. 20 paliet (1 kamión) je doprava ZDARMA. To znamená, že zdarma je aj ďalší nevyťažený kamión (napr. celkové množstvo 25 paliet)
B) komínový systém HELUZ
- dodávka komínovej zostavy HELUZ spolu s tehlami je dodávka ZDARMA
- dodávka samotnej komínovej zostavy HELUZ (bez tehál) nie je možná
5. Vykládka tovaru autom s Hydraulickou rukou:
K dodávke tehál HELUZ je vopred možné objednať si vykládku hydraulickou rukou. Vykládka je účtovaná cenou 210 € s DPH za jeden kamión.
6. Záručné podmienky, zodpovednosť za chyby a reklamácie chýb výrobkov HELUZ:
Výrobca zodpovedá a ručí za chyby výrobkov HELUZ a tovaru v rozsahu stanovenom obchodným, príp. občianskym zákonníkom. Výrobca poskytuje na výrobky HELUZ záruku 5 rokov pri splnení nižšie uvedenej podmienky pri zabezpečení proti nepriaznivým poveternostným vplyvom.
Reklamáciu musí kupujúci zahájiť bez zbytočného odkladu, a to ešte pred zapracovaním do stavby. Tovar musí reklamujúci skladovať až do konečného rozhodnutia tak, aby bolo možné objektívne zistiť stav reklamovaných výrobkov .
Kvalita výrobkov HELUZ je daná normami, ktoré sú uvedené vo vyhlásení o zhode (viď. http://www.heluz.sk/ke-stazeni/legislativa1/)
V prípade vzniku reklamácie sa na stavbu dostaví reklamačný technik (do 5dní od nahlásenia), reklamáciu zdokumentuje a na mieste sa dohodne s kupujúcim na spôsobe riešenia reklamácie.
Reklamačné nároky budú riešené podĺa dohody so zákazníkom nasledovne:
- náhradnou dodávkou,
- poskytnutím zľavy
- dobropisom