Menu

Dodacie podmienky tehlového systému HELUZ

1. Tehly a výrobky HELUZ sú predávané na ucelené palety.

V prípade dodávky rozbalenej palety je cena vyššia približne o 24% (neplatí pri prekladoch a stropnom systéme).

 

2. Minimálne odberné množstvo je 18 paliet (brúsené tehly) a 20paliet (nebrúsené tehly)

Palety je možné kombinovať v rámci sortimentu výrobkov HELUZ. Pri objednávke komínového systému dodávka možná od jednej palety.

 

3. Tehly a výrobky HELUZ sú balené na nevratných paletách. Cena palety pri rozmeroch paliet 118x105 a 134x105 je EUR 9,00 s DPH. Cena palety 110x53 je EUR 8,40 s DPH a Drevený preklad má cenu EUR 3,38 s DPH.

 

4. Cena dopravy:

 

A) tehly, stropný systém a príslušenstvo - dodávka systému HELUZ v množstve nad 18, resp. 20 paliet (1 kamión) je doprava ZDARMA. To znamená, že zdarma je aj ďalší nevyťažený kamión (napr. celkové množstvo 25 paliet)

B) komínový systém HELUZ

  • dodávka komínovej zostavy HELUZ spolu s tehlami je dodávka ZDARMA
  • dodávka samotnej komínovej zostavy HELUZ (bez tehál) nie je možná

 

5. Vykládka tovaru autom s Hydraulickou rukou:

K dodávke tehál HELUZ je vopred možné objednať si vykládku hydraulickou rukou. Vykládka je účtovaná cenou 210 € s DPH za jeden kamión.

 

6. Záručné podmienky, zodpovednosť za chyby a reklamácie chýb výrobkov HELUZ:

Výrobca zodpovedá a ručí za chyby výrobkov HELUZ a tovaru v rozsahu stanovenom obchodným, príp. občianskym zákonníkom. Výrobca poskytuje na výrobky HELUZ záruku 5 rokov pri splnení nižšie uvedenej podmienky pri zabezpečení proti nepriaznivým poveternostným vplyvom.
Reklamáciu musí kupujúci zahájiť bez zbytočného odkladu, a to ešte pred zapracovaním do stavby. Tovar musí reklamujúci skladovať až do konečného rozhodnutia tak, aby bolo možné objektívne zistiť stav reklamovaných výrobkov .
Kvalita výrobkov HELUZ je daná normami, ktoré sú uvedené vo vyhlásení o zhode (viď. http://www.heluz.sk/ke-stazeni/legislativa1/)
V prípade vzniku reklamácie sa na stavbu dostaví reklamačný technik (do 5dní od nahlásenia), reklamáciu zdokumentuje a na mieste sa dohodne s kupujúcim na spôsobe riešenia reklamácie.
Reklamačné nároky budú riešené podĺa dohody so zákazníkom nasledovne:

  • náhradnou dodávkou,
  • poskytnutím zľavy
  • dobropisom

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať